Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. március 14., szerda

The Queen

Megnéztem az A királynő című filmet, ami az udvart, illetve II. Erzsébetet mutatja be Diana hercegnő halála idején. A film érdekes, és állítólag részben "tanúvallomásokra" építette a forgatókönyvíró (kihagyhatatlan jelenet, amikor lecabbageezi a királynőt Fülöp herceg). Számomra a film azért volt érdekes, mert bemutatta az udvari világot, ahogy oktatják a frissen megválasztott Blair-t, hogy soha ne fordítson hátat a királynőnek, meg az ilyen apróságok.

Érdekes megnézni egyébként, mennyit változott Hellen Miller a szerepért: előtte, utána.

Egyébként az udvari életet bemutató filmek közül az Ordító Egér nagyon tetszett, de érdekes még a Neveletlen Hercegnő sorozat, az első The Prince & Me. Próbálom az összes ilyen témájú filmet megnézni, mert érdekesek, még ha némelyikben totális baromságok is vannak... (általában a második részekbe szoktak ilyenek becsúszni).

1 megjegyzés:

  1. Szia! Felraktam egy apostolt, bár nem egészen tétel, én is csak úgy kaptam valakitől. (Mellesleg elég net-szagú, úgyhogy lehet, hogy már te is megtaláltad). Bocsi, hogy ide írtam, csak gondoltam, itt előbb észreveszed, mint az enyémen:) Remélem segítettem... szia:)

    VálaszTörlés