Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2008. április 16., szerda

Irány Svédország!

Holnaptól Stockholmban leszek, várost nézni illetve szerepelni az Európai Ifjúsági Parlament regionális ülésén.
Az ülés első napján minden résztvevő országnak be kell mutatkozni, és ezt segítendő, ma bementem a Deák téri TourInformba, ahol nagyon készségesek voltak, sikerült elhoznom olyan angol nyelvű Budapest prospektust, ami nagyon magas szinten használja a nyelvet, csak ámúltam a sok ismeretlen szó és a szép fogalmazás fölött. Nyugodt lehetek, hogy az idelátogató külföldieket nem ez fogja elriasztani. A prospektus mellett kaptam még, svéd nyelvű bemutató füzetet Budapestről, és egy svéd-finn-norvég Budapest térképet. Az más kérdés, hogy az ülés látogatóinak 90%-a nem svéd lesz, de olyan lelkesek voltak, és én is örültem, hogy van svéd nyelvű tájékoztató is.
Más kérdés, hogy a svéd korona beszerzése a hazai pénzváltókban legalább olyanszintű vadászatot igényel, mintha Ürgümplü petákot akarnék venni. Remélem a svédek forint vásárlási hajlandósága nagyobb, mint a magyarok korona eladási képessége...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése