Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. március 5., hétfő

Nintendo Wii

A két videó blogból amit nézek, az egyik a GeekBrief.TV, amelyben egy aranyos, mindig jókedvű geek-lány meséli el a legújabb híreket az internet és a különféle gadgetek világából. Ami tetszik benne, hogy mindig vidám, és látszik, hogy valóban örül egy-egy új játékszernek (vagy gépnek vagy akármi), amit kipróbálhat, és egyike azoknak az ilyen videóbloggereknek akit ismerek, aki főállásban a blogjából él..

A mai adásukban a Nintendo Wii-t mutatták be. A Wii, az egy játékgép, amit a TV-re kötve lehet használni. Engem soha nem vonzottak az ilyen konzolos játékok, a számítógépen is inkább az építgetőseket szeretem (Civ sorozat, Sim City, Transport Tycoon 2), de a bemutató után, a látottak alapján szívesen kipróbálnám. Eltérően a legtöbb ülve játszható játéktól, a Wii-n imitálni kell a mozgásokat, tehát egy sportjátéknál hadonászni a tv előtt... (Ebből egyébként sok baleset is származott már, mert a játék nagy hevében elrepülő távirányítok előszeretettel zúzzák be a szélesképernyős TV-ket (a simákat is biztos, de azokon vastagabb az üveg talán)). Hogy rövidre zárjam a dolgot, ha most abban a helyzetben lennék, hogy lenne egy csomó felesleges pénzem, lehet hogy vennék egy Wii-t kipróbálni (ha maradt még azután, hogy veszek az Apple piacon lévő összes termékéből... <-- álmodik a nyomor :) ).

A másik videóblog amit szoktam nézni az a mobuzztv, amit valahol Spanyolországban vesznek fel, és a műsorvezetője szintén híreket, és érdekes blogokat kommentál.

Amikor először kezdtem vlogokat nézni, pont akkor volt a váltás a rocketboom-nál, így azt nem kezdtem el nézni, pedig a bemondó nőnek brit akcentusa van, ami mindig pozitívum...

Aztán, ha van időm, akkor még ránézek az askaninjára, ami szerintem halál vicces, csak mindig elfelejtem megnézni, hogy vannak-e már fönt újabb videók.

Múlt héten gondoltam utánanézek, hogy van-e már magyar vlog, de nem igazán volt türelmem leásni a magyar videómegosztók spamjébe az 1%-nyi értékes tartalom után, ha az egyáltalán létezik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése