Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. március 14., szerda

Modern utastájékoztatás

Utazva a Combinón érdekes BKV-s utastájékoztatást vettem észre. A megállók felsorolását a megszokott táblácska mellett csináltak egy újabb, nagyobb poszterszerűséget: az útvonal Budapest műholdfelvételére vetítésével egészítették ki. A jó nagyméretű és felbontású, a Google Earthből megszokott Budapest képen sárgán bejelölték az útvonalat, és kékkel körberajzolták a fontosabb budapesti látványosságokat, helyszíneket. Szerintem a dolog nagyon ötletes, piros pont érte a BKV-nak, egyetlen gond amit észrevettem, hogy egy bejelölt nevezetesség sem esett a 4-6-os vonalára, és azt már nem rajzolták be, hogy azokat hogyan is lehet elérni, vagy egyáltalán mi van a 4-6-os vonalán amin lehetne megnézni... Az arányok érzékelése szempontjából nagyon hasznos.

Kiosztottam feljebb egy piros pontot a BKV-nak, most kiosztok egy feketét is azoknak az izgága utasoknak akik nem bírák tűrtőztetni magukat, és elkezdték lekaparni a matricaként felragasztott térképet (két helyen is, "Jé ezt le lehet kaparni!" alapon). Korábban is írtam, nem biztos, hogy megérdemeljük a jó dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése