Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2008. január 2., szerda

Selján Down?

Meglepve tapasztaltam, hogy Selján Péter történelem tételes honlapjáról eltűntek a tételek. Ez azért szomorú, mert az ő tételei nagyban hozzájárultak a sikeres történelem érettségimhez, és úgy gondoltam állandó és hasznos tényezővé tud válni a tanulási segédeszközök piacán (mindezt úgy, hogy ingyenes is ráadásul).
A lényeg, hogy szomorú lennék, ha nem állna talpra az oldal, legalább a már eddig elkészített tételek elérhetővé tételére, még ha engem már nem is tud szolgálni (pedig jól jött volna egyik vizsgámhoz...).

[Frissítés]
: A hiba az én oldalamon lehetett, kár hogy csak most a vizsga után vettem észre, hogy mégis él az oldal :(

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Minket eddig senki nem értesített, hogy eltűntek volna a tételek az oldalról... :/ Elvileg minden történelem tétel fent van 3 évre visszamenőleg. :)

    Éretlenek.hu
    Selján Gábor

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszi, hogy írtál, különben nem vettem volna észre... Amikor én néztem, akkor valamiért csak a középső oszlop töltődött be, és a baljóslatú beköszöntő a rendszerhibával, és hogy a selján.hun sem láttam a linket a tételekre arra engedett következtetni, hogy a hiba talán nem nálam van.
    Mindenesetre örülök, hogy mégis él az oldal, személy szerint nagyon hasznosnak találtam tavaly, és idén is jól jött volna...

    Üdv,
    Dami

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    komoly ez a "Selján Down" kifejezés :D. De ahogy Gábor írta, fent vannak ám a tételek. 2005 óta töretlenül üzemelünk. Ha még néha be is üt 1-2 guzmi, vagy gábor elszúr vmit az oldallal :P. Szóval még nincs "Down"... már dolgozom a 2008-as tételeken is.

    Kösz, és minden jót!

    Selján Péter

    VálaszTörlés