Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. március 12., hétfő

Eurovízió (már megint)

Ma ilyen eurovíziós napom van, pedig filmeket kéne néznem (Tégla, Királynő, Bábel)... Összegyüjtöttem még pár dalt ami tetszik:

A francia:


A bosnyákok is szerelmes dallal (Rijeka bez imena - A név nélküli folyó)indultak ha jól vettem ki, úgy látszik a Balkán szerelemtől lángban ég, rá fér már végre. Montenegró is egy lányról énekel, nem hallgattam végig, de jónak igérkezik, kiváncsi leszek a hivatalos fordítására, mert amit én értettem belőle az elejéről, arra kéri a lányt, hogy szökdécseljen...

A macedón énekes a saját világáról (Mojot Svet) énekel, kicsit ritmusosabban. Amennyire ki tudom venni (mivel a hivatalos oldal a hivatalos fordításokkal másfél hónappal a fesztivál előtt még nincs feltöltve), nem szerelmes dal, hanem a határok nemlétezéséről, a zene erejéről(?), és a Balkániak egy lelkéről(?) énekel. A dal ritmusa mindenesetre nekem tetszik:


Azt hiszem az idei fesztiválon jó számok lesznek, a litván, görög, a bolgár jónak igérkezik (bár nem tudom miről szól, a cím (VODA) alapján a vízre, vagy tengerre tippelnék, mindenesetre szerelem szerintem itt is kilőve), a latviai is érdekes (olaszul énekelnek). A többit nem tudtam végignézni, mert megszűnt a hangkártyám működni..., de biztos vagyok benne, hogy sok jó van még a mezőny többi részén is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése