Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. március 24., szombat

Amiről nem írtam

Sokszor van, hogy olyan helyen jut eszembe egy ötlet, ahol nem tudok írni, és így igazából csak egy kész bejegyzés gondolatával mászkálok, de aztán elfelejtem őket kidolgozni.
Amikről nem írtam, mert rosszkor jutottak az eszembe:
  • Mi a helyes reakciója egy nagyhatalomnak egy nukleáris támadásra? Hogyan jelennek meg ezek a reakciók a filmekben és sorozatokban (pl: 24-ben az egomániás alelnök aki csak azért is nukleáris csapást akar mérni egy ártatlan országra..., vagy a Dr. Strangelove (bár ott Amerika az "agresszor").
  • A Raines nevű sorozat. Nekem tetszett az első rész, amit a nyáron láttam. Ha jól emlékszem a narráció és a főszereplő miatt tetszett.
  • Andy Barker, P.I. viccesnek ígérkező, elmegy kategóriájú sitcom. Az első rész tetszett, de nem tudom, hogy tartósan nézhető sorozat lesz-e. A főszereplő szerintem nem egy megszerethető figura, így a közepes poénokat nem súlyozza ellen, kérdés lesz, hány rész után adom fel a sorozatot.
  • Studio 60 elvonási tünteteim vannak, hogy hetek óta nem adják. Kiváncsi leszek az itthoni reakciókra, miután az HBO elkezdi Magyarországon is adni.
  • A Heroes is hiányzik, és mire újra elkezdik adni már keményen az érettségi hajrá közepén leszek... :-(
  • A The Riches első része jó sorozatot ígér, de a második kicsit laposodott, de szeretném, ha ez a sorozat vinné valamire. Érdekes kérdés lenne, lenne-e a sorozatnak bármiféle hatása a romák társadalmi megítélésére, alátámasztja-e a kialakult sztereotípiákat, és megfeleltethetőek-e az amerikában sátortáborban élő cigánycsalád lakói a királyaink által letelepíttetett magyarországi cigánysággal. Egyébként, a sorozat által bemutatott képben számomra a család okossága fontosabb elemnek számított annál, hogy lopásból tartják fenn magukat, és az anyuka egy drogos, aki két évet ült börtönben és feltételesen van szabadlábon.
  • Lemaradtam a Shutdown Dayről, túl későn szereztem tudomást arról, hogy ma lenne, de amúgy is nehezen megy az elszakadás, de majd kényszerítem magam. Keresek egy jó könyvet, vagy csak elmélkedem a világról ("busy, busy, busy")
  • Megjöttek a cikkek, amik alapján az angol OKTV-n önállóan beszélnem kell majd a témákról, és megvédenem az álláspontom. Erről majd szeretnék kicsit bővebben is írni, hogy mik a felmerült témák.
  • [Frissítés] Még egy dolog, amiről nem írtam, csak egy kidolgozatlan gondolat, arról, hogy a Wikipédia írása egyenlő-e a modern Felvilágosultsággal, mi vagyunk-e az új eszmék úttörői, vagy akár csak a kor hősei a tudás összegyűjtésével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése