Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. március 24., szombat

Angol OKTV cikkek

Az alábbi cikkekről (illetve cikk kombinációkról) önnálóan ki kell fejtenem a témakört, és megvédenem álláspontom. Sajnos nem tudom, milyen tágra kell vennem a témakört, illetve nem feltétlenül van már kifejthető és megvédhető álláspontom egyes témákban.

Az első cikk a Viewers reveal changing TV habits. Ebben még talán otthon is vagyok, bár ha a TV nézés evolúciójáról beszélek, ott nem tudom mibe tudnának igazán belekötni. Persze itt előjöhet, hogy beszéljek a TV nézési szokások és a családok viszonyáról.

A második cikk a ‘Second Life’ creator predicts rapid growth cikk egy vágott változata.

A harmadik az két cikk kombinációja, a Fish tales, wax wails for beauty-mad Singaporeans az utolsó bekezdés nélkül, és a Ma, I'll Be at the Spa-é. Ennél még nem igazán tudom, milyen álláspontot vegyek fel.

A negyedik a How to Bring Our Schools Out of the 20th Century egy rövidített változata.

És az ötödik a The Multitasking Generation rövidített változata. Ehhez sem tudom még alátámasztani az álláspontom...

Egyébként jó, hogy most rákerestem a cikkek eredetijére, mert amelyiket megrövidítették, az adhat még extra ötleteket. A döntő egyébként április 11-én lesz.
Alább, feltöltöttem az egyes cikkeket olyan formában, ahogy elküldték nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése