Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2008. június 28., szombat

Kis felüdülés a nyári unalomban

Ma végre csináltam valamit magammal, ahelyett hogy egész nap itthon olvasgatnék, meg a Wikipédiába fordítgatnék cikkeket az angol nemesekről és jogrendszerről.

Voltunk ma a kertünkben, ahol megmásztam a meggyfát és leszedtem az idei termést: bár valamiért belepte a por a gyümölcsöt, az érett szemek nagyságrendekkel finomabbak, mint amit idén kóstoltam bolti meggyből.

Mielőtt kimentünk volna kicsit helyrerakni a kertet, megnéztem végre mi lesz a Hollandiai nyaralásom programja, és pozitívan csalódtam, ami teljesen feldobott. Kiderült, hogy nagyon jó programunk lesz, megyünk Eindhovenbe, Utrechtbe, Hágába, Amszterdamba, sörgyárba, vitorlázni, átgyalogolni a tengeren valami szigetre, mindezt többször kocsmatúrával megszakítva. A körülmények ilyen áldásos összejátszását csak betetőzi, hogy valamennyi zsebpénzt is kaptam a  nagymamámtól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése