Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2008. június 3., kedd

Angol érettségi első forduló

Itt jelenteném be, hogy igen jól sikerült az angol érettségim írásbeli része. Ugyanakkor nem hibátlanul, így kénytelen vagyok bűnbakokat találni és fájdalmasan, de levonni néhány következtetést.

Egyrészt a fő következtetés, amit le kell vonjak, hogy nem tökéletes az angolom, és soha nem is lesz, de törekedhetek. Idővel talán én is képes leszek csípőből olyan szavakat használni, mint laudable vagy vitapartneremről kijelenteni, hogy lives in Cloud Cuckoo land, mint a brit kollégám az európai parlamenti szimuláción. Ezen egyelőre túlteszem magam azzal az elhatározással, hogy fejlesztenem kell magam.

Másik dolog, hogy egyértelmű, hogy nem tudok akármilyen témában nyomás alatt teljesen értelmes szöveget alkotni egy olyan formátumban, amiben még talán sose írtam. Nos emiatt nem fogok a falhoz rohanni...

[Itt rá akartam térni a bűnbakokra, de mint a következő bekezdésben leírom, egyet tudok érteni a javítási útmutatóval >99%-ban, és nem ért szubjektív sérelem a javítás során]

Összességében természetesen totál elégedett vagyok, felülmúltam saját becslésem, nem vontak le pontot az írásom külalakjára, és a hibáimat nem tudtam volna elkerülni: vagy nem tudtam a helyes választ és így most metanultam, vagy az én válaszom helyes volt, csak nem arra gondoltak a javítókulcsot írók.

A magnóhallgatásom ráadásul, ami valamiért az írásbelihez tartozik, de én nem tudtam hogy része annak 100%-os lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése