Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. június 13., szerda

Windows Live Writer

Letöltöttem a Windows Live Writer nevű blogszerkesztőt, hátha lehet ezzel kényelmesen blogbejegyzéseket írni, anélkül, hogy meg kéne nyitnom a böngészőt (főleg, hogy a blogger valamiért mindig elfelejti, hogy be vagyok-e jelentkezve).

Eddig próbáltam már több blogszerkesztőt, de egyik sem tudta a címkéket kezelni, így a megírt bejegyzéseket utána még szerkeszteni kellett a weben (nem kellett, de én szeretem, ha fel vannak címkézve a bejegyzéseim). Elvileg ez a Live Writer tudja ezt, és ha a képeket is kezeli rendesen, akkor nyertek egy új felhasználót maguknak.

Egyetlen gond, hogy a letöltése igen nehézkes, mert a letöltőoldal magyar változatáról nem lehet letölteni, viszont automatikusan az jön be, de szerencsére a hivatalos blogjukon van egy közvetlen letöltési link az oldalsávban.

A program sajnos még igen Béta, és Microsoft termékhez méltóan túl van csicsázva, és hajlamos a fagyásra..., de persze lehet hogy csak az én gépem túl régi a mai csicsákhoz..

2 megjegyzés:

  1. Hi. Örültem az infonak, hogy a magyar oldalról, ami automatikusan bejön, nem lehet a szerkesztőt letölteni. De azért gondolhattál volna embertársaidra, és működő hivatkozásként is megadhattad volna a letöltés helyét... :(

    VálaszTörlés
  2. A http://windowslivewriter.spaces.live.com/ oldalon baloldalt felül vannak a különböző nyelvű változatok letöltési linkjei. Az angolé: http://download.microsoft.com/download/1/e/c/1ecbf3be-298b-467c-84d8-6f86f01478d7/EN-US/Install_WLWriter.exe

    VálaszTörlés