Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. április 8., vasárnap

Tudományos fantasztikus világnézetek

Épp írtam a z angol blogomba egy videóról, és The Beckman könyveiről a posztapokaliptikus Thulén, amikor rátalátam egy olyan egyetemi órára amire szívesen járnék: Tudományos fantasztikus világnézetek az Eltén.. Igaz az Eltét csak második helyen jelöltem meg, de már ezért az egy tárgyért nem sajnálnám, ha oda vennének fel.
Egyébként az iTunes-on egyszer már elkezdtem hallgatni egy ilyen témájú előadássorozatot valamelyik amerikai egyetemről, de nem igazán tudtam koncentrálni a szövegre (a számítógép berregése és az üresjáratban lévő gép elvonta a figyelmem), de lehet megnézem mégegyszer, most már az MP3-amon hallgatva. A másik bökkenő az volt, hogy csak a bevezető órát hallgattam meg, amin az előadó csak a saját életpályáról, meg a beadandó esszékről mesélt, az igazi órákhoz meg el kellett volna olvasni egy csomó könyvet, amihez mostmár lenne kedvem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése