Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. április 1., vasárnap

Értelmetlen blogkiegészítések

Hozzáadtam a bloghoz az oldalsávba egy kis widgetet, gadgetet, bizbaszt, vagy hívjuk, aminek akarom, ami mutatja, hogy "épp mit csinálok", vagyis a Twitteres oldalamat. Elvileg a Twitter a "next big thing" amivel az ember jelen lehet a neten, és valós példákon keresztül mutathatja be, hogy milyen élete is van, és ha valaki úgy érzi, hogy hasonló dolgokat csinál, akkor megtehet a barátjának, vagy követheti, hogy én mit csinálok, hogy tudjon utánozni. Még nem igazán találtam ki, hogy mi értelme van a Twitternek, de felmerült, hogy terroristáknak milyen jó lehet a kódolt üzeneteik továbbítására...
A másik értelmetlen cucc, ami talán érdekesebb, az egy videósáv: Ha nem vagyok kiváncsi az aktuális írásaimra, akkor nézegesd a bizonyos keresőkifejezések alapján véletlenszerűen kiválasztott videókat, és ha gondolod valamelyik engem is érdekelne, akkor vedd fel velem a kapcsolatot (mondjuk itt a kommentekben, vagy Twitteren, vagy ha ismersz máshonnan, akkor ott), és megbeszélhetjük, vagy legalábbis én is nevethetek egy nagyot... Egy technikai megjegyzés, a videók a legelső bejegyzés fölött játszódnak le, szóval lehet hogy görgetni kell egy kicsit, ha a kezdeti vehemens töltések után nem történik semmi. Ez a funkció egyébként tök új a Bloggerben, úgyhogy early adopternek számítok :).
Még nem döntöttem el, de lehet hogy egy véletlen hírsávot is berakok a Google Newsra alapozva, ez is új a Bloggerben, de ha nincsenek magyar hírek, akkor overkill lehet a jobbsávomon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése