Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2007. április 2., hétfő

French and Saunders

Valamelyik nap nem tudtam aludni és akkor akadtam a BBC-n a French and Saunders nevű vígjátéksorozat szerűségre. A lényege, hogy a Vicar of Dibleyben játszó és egy másik humorista mindenfélét kiparodizál, egy sketch show szerűségben. Az egész történet kerete az, hogy egy produkciós irodában dolgozik French és Saunders (ez egyébként az igazi nevük), és TV-show ötletekkel kell előállniuk, és ezzel kapcsolatban tele van a show nagyjából egymáshoz nem kapcsolható jelenetekkel és paródiákkal. Ami érdekes, hogy 1987-ben kezdték el adni, és jövőre még lesz egy búcsuztató rész, tehát egy ha ugyan kihagyásokkal is, de húsz évet megélt sorozat lesz.
Egyébként érdekes volt, mert egymás után leadtak belőle egy csomó részt a BBC Prime-on, aztán fogták magukat és elkezdtek EastEnderseket sorban adni, azokból már csak egyet néztem végig leginkább művelődési céllal, mert a szappanoperákat nem igazán kedvelem, mondjuk úgy nagyjából sikerült felfognom a rész végére, hogy ki kinek a kicsodája, de azért nem volt teljes a kép. Ami érdekes volt, hogy az egyik szereplő Leytonstone-ba akart elköltözni, ami egy metrómegállóra van Leyton-tól, ahol két éve nyáron egy hónapig laktam (három nappal az első metrórobbantás után mentem ki, és a másodikkor a belvárosban voltam).

1 megjegyzés:

  1. Szia Dami!
    Na hogy álltok az érettségivel Pesten?:P Gondolom ugyanúgy, mint mi itt Győrben: a "ráérünk, még van két hónap... még másfél hónap... még öt hét, hagyjál már!!" kezd átmenni "ááá, már csak négy hét"-be :) de végül is még mindig van egy hónap... :P

    VálaszTörlés