Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2008. május 2., péntek

A net elsivárosodása

Azzal töltöttem a ma estém, hogy digitális kamerákat nézegettem a neten, mert ami most van, az bár nagyon jó, kicsit nagy is, és nem fér be a zsebembe.
Ki is néztem egy igéretesnek kinézőt, a Benq T800-ast, de erről a modellről abszolút semmit nem lehet megtudni a neten a hivatalos reklámanyagon kívül. Ez a kisebb gond, a nagyobb gond, hogy ha az ember rákeres a kamerát tesztelő oldalakra, akkor bejön rengeteg találat, ami magát tesztnek tűnteti fel a keresési találatok között, de valójában a reklámanyag másolata. Ráadásul a találatok közt van tucatnyi személyes/szakmai-személyesnek tűnő blog is, amelyek nem nyújtanak semmilyen új információt.
Amikor már feladtam, rákerestem az eggyel előbbi generáció tesztjeire, de amit lehet találni, annak a helyesírása és fogalmazása siralmas...

Bár nem most ért először ilyen sokk, mégis nehéz megemésztenem. Azon még túltenném magam, hogy a net tele van piócákkal, de azt már nehezen tudom elképzelni, hogy még senki nem vette a fáradtságot, hogy leírja a gondolatait erről a fényképezőgépről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése