Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2008. május 7., szerda

Intelligens ügyfélszolgálat

Mostanában azt tapasztalom, hogy a laptopom lemerül egy óra használat után, úgy hogy kb. 60%-ról leugrik 4%-ra a töltöttség, ami elég szomorú... Írtam tegnap éjszaka emiatt a szervíznek, azt hittem, hogy a legutóbbi alaplapcseréhez lehet köze a dolognak.
A szervízesek ma délelőtt válaszoltak, hogy valószínüleg zárlatos az akkumulátor és már meg is rendelték garanciára az újat, nekem csak be kell mennem a régi akkuval amikor megjön az új.
Természetesen ez a normális viselkedés, számomra viszont pozitív élmény volt, hogy nem feltételezték, hogy én vagyok a hülye (mint internetszolgáltatóm ügyfélszolgálatosai szerintem gyakran teszik), hanem a megadott információk alapján proaktívak voltak (nem kérdeztek külön rá, hogy akkor most akarok-e új akkut, tudták hogy garanciális, így nincs okom nem akarni). Ha valakinek esetleg van választási lehetősége, ezt a céget (Delta) csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése