Endami

Magyar Wikipédia Magazin

2009. január 1., csütörtök

Tél van, sírnak az erdők

Körbenézve a szobámban heverő ötszáz oldalnyi nyomtatott jegyzeten és a még legalább ennyi kinyomtatandóra gondolva ezt a címet adnám a vizsgaidőszakomat jellemző versnek:

Tél van, sírnak az erdők

Mivel nem vagyok költő, így prózában folytatom. Elég kemény lesz most ez a január 14 vizsgával 13 nap alatt... két egyetemen elosztva. Elég kemény évet zár majd ez a 2009-re átnyúlt vizsgaidőszak, a nem sok szabadidőmben sikerült megalakítani a Wikimédia Magyarország Egyesületet , melynek én vezetem a nemzetközi kapcsolatait - és már képviseltem is karácsony előtt egy belgrádi találkozón - bővítettem a Wikipédiát is, mostanában éppen Kanada politikai életével, és még biztos tettem egy-két dolgot: nagyon komolyat biztos nem, mert most nem jut eszembe, másrészt biztos nem jutott rá időm  a két egyetem mellett.
Ezt a blogot is utoljára októberben frissítettem, azóta szívesen írtam volna az egyetemi élményekről, az aktuális ELTE-Corvinus összehasonlításról (ahol valószínüleg az ELTE maradt volna többször alul, ahogy egyik ismerősöm megjegyezte, hiába, nem menedzserek vezetik), az egyesületalapításról és a kapcsolódó kihívásokról vagy épp a bécsi és belgrádi kirándulásaimról. Talán majd nyáron... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése